middag hos jenny

hej hej
Idag har jag arbetat hela dagen sen begav jag mig till gärdet och hem till Jenny för lite middag, hon hade bakat en jättegod fetaost och grönsakspaj.

En sak som Jenny är duktig på är att baka och fixa, hon är en riktig hemmafru hon med vettni ;) jag blev så inspirerad idag när jag var där för vet ni vad hon gjort.. nämligen en egen liten bok med recept. Både hennes egna och utklippta recept tex från tidningar och så... ursmart.

Så nu ska jag också göra en liten receptbok så fort jag får tid (vilket jag aldrig har) men ändå... aaah love it!

tack för en mysig middag Jenny!

Kommentarer
Postat av: jenny

tack själv dear <3 urmysigt som vanligt!!

2009-05-06 @ 20:21:14
URL: http://vofflan.blogg.se/
Postat av: jenny

va märkligt min kommentar försvann!? tack själv dear! Urmysigt som vanligt hade vi de!!

2009-05-06 @ 20:24:59
URL: http://vofflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0