Dag 5 - mot Bad Gastein

Hej
Äntligen är jag igång igen, ska lägga upp resten av resan till er, sen kommer annat tjaffs!

Femte dagen begav vi oss av mot Bad Gastein, det är en häftig ort som är byggd mitt på berget, mycket motion får man när man springer upp och ned för gatorna där, sen har dom varma källor också, och det kallas även för en kurort.


Vacker väg dit...

Väl framme åt vi en mysig långlunch i solen


och sen var det dags att bada på det klassiska varmbadet mitt i byn. Det är 40 grader varmt i vattnet, riktigt härligt

Poolen utomhus med utsikt över bergen

Efter badstunden så gick vi en promenad i stan, dom har ett megahäftigt vattenfall i mitten av stan också

turistbild på mig :)

Kvällen tillbringades hemma på rummet med hämtmat och vykortsskrivande, kollade även på Rock of Love på Mtv, det var urmys, vi somnade tidigt för att få en lång dag i backen nästa dag....


Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0