alperna

Hejdå... imorgon åker jag och Paul till Alperna, vi är tillbaka runt den 14 april igen.

Åh jag ser fram emot varmt väder i dalen, sol, massa snö

spadagar

kanske rida längs bäckar och floder och berg

åka snowboard

göra små utflykter

ta det lugnt, ha semester

ska bli så härligt!

Så imorgon kväll tar vi båten från trelleborg som tar oss till tyskland över natten, sen reser vi hela dagen och på kvällen är vi framme i alpbergen, vart ännu har vi inte riktigt hunnit bestämma :) men det gör vi på vägen.
så jag kanske inte bloggar så mycket under tiden, men jag utlovar massor av bilder och annat när jag är hemma igen.

Tordan får passa huset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0